FAQ
På denna sidan hittar du dom vanligaste ställda frågorna, hittar du trots det inte svaret på din fråga maila oss gärna på:
Kan jag ändra min order?
Tyvärr kan vi inte ändra lagda beställningar om orden gått iväg från vårt lager.
Kan jag avbryta min beställning?
När du har lagt din beställning kan vi inte avbryta den p.g.a. tredjeparts parter. Det du kan göra är att hämta ut och retunera din/ dina varor.
Min beställning har inte kommit fram, vad har hänt?
Du kan följa din leverans via fraktbolagets kolli nummer, skulle du ändå ha någon fråga kontakta info@ocrastore.se så hjälper vi dig att hitta ditt paket.
Jag har fått en trasig eller felaktig vara?
Har du fått en defekt eller felaktig vara kontakta genast info@ocrastore.se med ditt namn, ordernummer, bild på varan och en beskriving vad som har hänt så hjälper vi dig.
Hur vet jag att returen har kommit fram?
När vi har mottagit och behandlat din retur får du en bekräftelse via email.
När får jag min återbetalning?
Så fort vi har mottagit och godkänt din retur görs en återbetalning via den betalmetod köpes gjordes med. Tänk på att detta kan ta upp till tre arbetsdagar innan du ser pengarna på kontot.